Wolt wprowadza w Warszawie innowacyjną usługę - subskrypcję Wolt+

 

Wolt+ to subskrypcja, dzięki której klienci, wnosząc stałą miesięczną opłatę w wysokości 14,99 PLN mogą - bez dodatkowych opłat – korzystać z dostaw ze stale rozwijającej się listy popularnych sklepów oraz restauracji.

Wolt+ przynosi realne oszczędności już przy trzech zamówieniach w miesiącu.

 

Wolt - firma technologiczna - uruchomiła nowy program oparty na subskrypcji. W pierwszej fazie Wolt+ działać będzie w Warszawie i obejmować bezpłatne dostawy z najpopularniejszych w mieście restauracji oraz sklepów. Stopniowo program będzie rozbudowywany tak, aby korzystać z niego mogli również mieszkańcy innych miast.

 

Naszym celem jest dostarczanie klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Staramy się również wychodzić poza utarte schematy i stale poszukiwać rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie naszym użytkownikom. Dlatego też podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu programu opartego o subskrypcję, modelu charakterystycznego na przykład dla platform streamingowych, który w przypadku firm prowadzących działalność taką jak Wolt, jest nowatorskim rozwiązaniem. Jesteśmy przekonani, że takie właśnie prekursorskie pomysły pozwolą naszym użytkownikom i partnerom korzystać z oferowanych przez nas usług w innowacyjny sposób, a równocześnie umocnią pozycję Wolt na rynku – mówi Agata Polityło General Manager, Wolt Polska.

 

Klienci, którzy dołączą do Wolt+, w ramach miesięcznej opłaty w wysokości 14,99 PLN, będą mogli dokonywać nieograniczonej ilości zamówień w restauracjach oraz sklepach, dostępnych w subskrypcji. W praktyce oznacza to, że w ciągu miesiąca mogą złożyć dowolną liczbę zamówień, bez ponoszenia kosztów dostawy. Jedynym warunkiem korzystania z Wolt+ jest minimalna wartość zamówienia – dla restauracji - 28 PLN i dla sklepów - 40 PLN. Wolt + przynosi realne oszczędności, które widoczne są już przy 2-3 zamówieniach miesięcznie. Potwierdziła to faza testów – użytkownicy, którzy korzystali w tym czasie z rozwiązania oszczędzali średnio 30 PLN miesięcznie.

 

Wdrożenie Wolt+ poprzedziliśmy fazą testów. Dzięki temu zebraliśmy wiele bezcennych informacji, które pozwoliły nam udoskonalić serwis oraz ofertę. To niezwykle istotne, ponieważ zależało nam na tym, aby nasi użytkownicy otrzymali produkt, który w pełni odpowiada na ich potrzeby – zarówno w zakresie działania, jak i oferty - dodaje Agata Polityło, General Manager Wolt Polska.   

 

Osoby, które zdecydują się na to rozwiązanie będą mogły skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego.